جهش تولید با مشارکت مردم امروز : 06 مرداد 1403
  • تاریخ انتشار : 1403/01/06 - 08:31
  • تعداد بازدید : 223
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

مهندس محمد سلیمانی به مناسبت آغاز سال نو و تقارن با ماه مبارک رمضان پیام تبریک صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان مهندس محمدسلیمانی به مناسبت آغاز سال نو و تقارن با ماه مبارک رمضان پیام تبریک صادر کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

«سلامٌ قوْلاً منْ ربّ رحیمٍ»

«سلامٌ علی آل یاسین و سلامٌ علی الْمرْسلین»

بهار، فصل تسبیح آفرینش است و قنوت درختان به تمنای آسمان؛ و نوروز، پیام‌آور مهر، محبت و شعری است که پایان رؤیاهای ناتمام را تفسیر می‌کند. صحیفه‌ای ملوّن از سرزندگی، طراوت و روایتگر فرهنگ غنی سرزمین عزیزمان ایران، که از نیاکان پاک ضمیرمان به یادگار مانده و همه را به نو شدن، نو اندیشیدن و تفکر در قدرت لایزال پروردگار از برای تجدید حیات دعوت می‌کند.
 هم آوایی «نوروز» و شکوه شکفتن در «بهاران» و تقارن آن با ماه پرخیر و برکت «رمضان» را به همه ی مردم شریف و نجیب استان کرمان و همه همکاران گرانقدر تبریک عرض میکنم. در سالی که سپری شد در پرتو عنایات الهی و در سایه تلاش های بی وقفه مدیران ، کارشناسان، برقکاران و همکاران خدوم توانستیم با استفاده از ظرفیت های موجود بسیاری از اهداف پیش بینی شده  شرکت را تحقق بخشیم.
از زحمات تک تک همکاران محترم قدردانی می نمایم و از درگاه خداوند متعال، سالی سرشار از موفقّیت و ایّامی نیک و پر بار در سال جدید در ظل عنایات حضرت حق تعالی آرزومندم، امید که سال نـو، به همـت کـوشش و جـوشش خانواده عظیم صنعت برق بتوانیم رهـاوردی نیکـو از سرافـرازی و سربلنـدی را بـرای کشـور عزیـزمان به ارمغـان آورد.

محمد سلیمانی
مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره

کلمات کلیدی
ravabet ravabet
خبرنگار :

ravabet ravabet

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
تنظیمات قالب

سامانه ی گفتگوی آنلاین نیافام