Skip Ribbon Commands
Skip to main content
ورود به سایت

 

سال «رونق تولید »سال 1398:

ثبت ٦٠٣ هزار شماره موبايل در سامانه شركت توانير/ نصب اپليكيشن به جاي پيامك

تعداد بازدید: 159
نسخه قابل چاپ ارسال برای دوستان ثبت نظر
شرح خبر
ثبت ٦٠٣ هزار شماره موبايل در سامانه شركت توانير/ نصب اپليكيشن به جاي پيامك

معاون فروش و خدمات مشتركين شركت توزيع برق شمال استان كرمان عنوان كرد؛
ثبت 603هزار شماره موبايل در سامانه شركت توانير/ نصب اپليكيشن به جاي پيامك
معاون فروش و خدمات مشتركين شركت توزيع نيروي برق شمال استان بااشاره به معايب ارسال پيامك و اينكه در آينده ممكن است ارسال پيامك وجود نداشته باشد، گفت: اگر بخواهيم اطلاعات قبض را از طريق پيامك ارسال نماييم اين تعدد پيامك ها باعث مي شود كه پيام مورد نظر رويت نشود و توصيه موكد به شهروندان استفاده از اپليكيشن است.
به گزارش روابط عمومي شركت توزيع نيروي برق شمال استان كرمان به نقل از سايت راه آرمان ؛ علي افتخاري معاون فروش و خدمات مشتركين در رابطه با استقبال خوب مشتركين براي حذف قبوض برق و ثبت شماره موبايل در سامانه اظهار داشت: هم اكنون 603هزار مشترك در سامانه از طريق اپليكيشن و يا سايت شركت شماره موبايل خود را اطلاع داده اند.
وي با بيان اينكه تاكنون توانسته ايم از 97 درصد از مشتركين كه در محل حاضر بودند شماره موبايلشان را اخذ كنيم، گفت: گروهي از مشتركين منزلشان در شهر كرمان است ولي محل كارشان در شهر ديگري است و هنوز موفق نشديم آن 3 درصد باقي مانده را ثبت نماييم از همه همشهريان درخواست داريم كساني كه منزل در كرمان دارند ولي در جاي ديگر سكونت دارند و يا برخي دو منزل دارند و يكي از خانه ها خالي از سكنه است از مالكين درخواست مي كنيم كه شماره موبايل خود را در اختيار شركت قرار دهند.
معاون فروش و خدمات مشتركين شركت توزيع نيروي برق شمال استان كرمان افزود: اگر بخواهيم قبض برق را از طريق پيامك و يا سيستم به اطلاع شهروندان برسانيم بايد هر جه سريعتر با ما همكاري نموده وشماره موبايل خود را در اختيار شركت قرار دهند.
افتخاري ادامه داد: تمامي همشهريان مي توانند از طريق سايت شركت و يا اپليكيشن هاي معرفي شده اقدام به ثبت شماره موبايل خود نمايند.
معاون فروش و خدمات مشتركين شركت توزيع نيروي برق شمال استان اذعان داشت: همانطور كه مي دانيد در كشور با كمبود و گراني كاغذ روبرو هستيم و اين طرح باعث مي شود تا قبوض كاغذي حذف شده و در هزينه آن نيز صرفه جويي شود.
افتخاري عنوان كرد: بهترين و راحت ترين راه رسيدن به اطلاعات قبض، نصب اپليكيشن بر روي موبايل است.
وي تصريح كرد: ممكن است اشخاصي باشند كه نتوانند از طريق سايت شركت دسترسي راحت به اطلاعات داشته باشند كه مي توانند از اپليكيشن هاي طراحي شده بر روي موبايل از جمله آپ ، سكه و به پرداخت بر روي گوشي موبايل خود نصب نمايند و اين اپليكيشن قابليت اين را دارد كه با يكبار ثبت شناسه قبض براي هميشه اين اطلاعات مي ماند و هر گاه كه بخواهند به آن رجوع كند مي تواند به اطلاعات مبلغ صورت حساب، ميزان مصرف قرائت انجام شده و شكل قبض را رويت كنند و هميشه اين اطلاعات به طور ذخيره در موبايل موجود است.
معاون فروش و خدمات مشتركين شركت توزيع نيروي برق شمال استان خاطرنشان كرد: از ابتداي تير ماه 98 شركتهاي توزيع شمال و جنوب استان كرمان به عنوان پيشگامان اجراي طرح حذف قبوض كاغذي برق پيشقدم شده اند كه از ابتداي مهر ماه اين طرح براي كل كشور نهايي شده است.
افتخاري همچنين به معايب ارسال پيامك و اينكه در آينده ممكن است ارسال پيامك وجود نداشته باشد، اشاره كرد و بيان داشت: اگر بخواهيم اطلاعات قبض را از طريق پيامك ارسال نماييم اين تعدد پيامك ها باعث مي شود كه پيام مورد نظر رويت نشود و توصيه موكد به شهروندان استفاده از همين نرم افزارها است.
وي گفت: شركت توانير در تابستان سال 98 با شرايطي كه مردم ايجاد كردند بدون خاموشي را گذراند و براي مديريت مصرفي كه شهروندان در تابستان داشتند صميمانه متشكريم در تابستان براساس تصميم شركت توانير و براي سهولت در پرداخت بهاي قبض صورت حساب به صورت مياندوره صادر كرديم افزايش نرخ برق را براي كساني كه الگوي مصرف را رعايت كردند 7 درصد و براي مشتركيني كه بيشتر از الگوي 300 كيلووات در شمال استان كرمان استفاده مي كردند 23 درصد داشتيم و براي اينكه اين صورت حساب زودتر بدستشان برسد و در فرصت باقيمانده ميزان مصرفشان را كاهش دهند مي بايست صورت حساب مياندوره از طريق پيامك برايشان صادر مي شد.
معاون فروش و خدمات مشتركين شركت توزيع نيروي برق شمال استان در پايان خاطرنشان كرد: از اواخر شهريورماه ديگر صورت حساب مياندوره نخواهيم داشت و از ابتداي مهر ماه هر صورتحسابي كه ارسال مي شود به صورت قطعي است و لازم است براي پرداخت آن از طريق سامانه و اپليكشين اقدام شود.