یکی از مهمترین اهداف شرکت توزیع برق شمال استان کرمان در طول
سنوات مختلف، ارائه سرویس بهینه به ذینفعان، افزایش رضایتمندی مشتریان،
تکریم ارباب رجوع و رعایت مفاد منشور حقوق شهروندی بوده است. در همین
راستا، این وظیفه برای شرکت متصور است که نسبت به اخذ نظرات، پیشنهادات،
انتقادات و شکایات مردم و صاحبنظران در حوزه صنعت برق، از طرق مختلف اقدام
نماید.
این شرکت خود را موظف می داند تا مقررات، بخشنامهها،
آیین نامهها و دستورالعملهای تدوین شده در کمیتهها و کارگروههای تخصصی
خود را طی فراخوانهایی به اطلاع شرکت های زیرمجموعه برساند و از طریق
سامانه نظام پیشنهادهای شرکت توانیر به آدرس
http://185.164.252.102:3030/Login.aspx نظرات و پیشنهادات شرکتها را که
خود انعکاسی از نظرات صاحبنظران و مردم می باشد، پیرامون موارد مختلف جمع
آوری و بررسی می نماید. پس از دریافت نظرات، نسبت به اصلاح و سپس تصویب و
ابلاغ آنها اقدام میشود.
راهبرد مشارکت شرکت توانیر
روش اجرایی مشارکت شرکت توزیع برق شمال کرمان
لینک نظرسنجی از سایت : html.فرم_نظرسنجی_وبسایت/http://10.152.13.82:2020/FarzinSoft/FUS
لینک دریافت پیشنهادات ونظرات :https://www.tavanir.org.ir/samaat
لینک شکایات: https://www.tavanir.org.ir/samaat
لینک نظر سنجی خدمات : http://10.152.13.82:2020/Fus/default.aspx?code=17012