تعداد بازدید: 193
نسخه قابل چاپ ارسال برای دوستان ثبت نظر
شرح خبر
شرکت توزیع نیروی برق شمال استان آماده ارائه خدمات غیرحضوری به مشترکین

​سرپرست شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان خبر داد: 

شرکت توزیع نیروی برق شمال استان آماده ارائه خدمات غیرحضوری به مشترکین 

سرپرست شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان از غيرحضوري شدن کلیه خدمات قابل ارائه به مردم در شركت توزيع برق شمال استان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان ، مهندس عبدالوحید مهدوی نیا درنشست مدیران عامل شرکت های توزیع برق جنوب شرق کشور که با حضور معاون هماهنگی توزیع توانیر به صورت ویدیو کنفرانس برگزارشد درهمين خصوص با بيان اينكه ، شرکت توزیع نیروی برق شمال استان ازسال گذشته ازطریق مشارکت دفاتر پیشخوان دولت و ارائه خدمات به مشترکین برق مراجعات حضوری به امورها را کاهش داده است ، این شرکت را همراه با شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان پیش رو در ارائه خدمات غیرحضوری دانست و گفت: 
تصمیم شرکت توانیر بر اين است كه بااستفاده از ظرفیت شرايط كنوني و درگيري جامعه با بيماري كرونا، نزدیک به صد درصد خدمات مشترکین در زمينه فروش و خدمات پس از فروش، از آذرماه به بعد، به صورت غيرحضوري ارائه شود.
مهدوی نیا با تاكيد براينكه پس از غيرحضوري شدن خدمات، مردم به هيچ عنوان ديگر نيازي به مراجعه در امورها ندارند،عنوان کرد: اموربرق شمال غرب کرمان از ۱۵ مهرماه به عنوان پایلوت خدمات میزالکترونیکی و خدمات غیرحضوری انتخاب شده است و خوشبختانه دراین مدت کوتاه با استقبال عموم مواجه شده است.
وی افزود: در راستای اجرای این طرح بیش از ۴۰ خدمت نظیر درخواست انشعاب، درخواست افزایش قدرت ، درخواست کاهش قدرت ، درخواست تفکیک، درخواست ادغام، اصلاح سرویس انشعاب، قطع موقت انشعاب، تغییر مکان داخلی، نصب مجدد انشعاب، جمع آوری موقت انشعاب، جمع آوری دایم انشعاب، آزمایش کنتور، تغییر نام مشترک، درخواست اصلاح نام، درخواست اصلاح اطلاعات ، درخواست تغییر تعرفه، صدور قبض المثنی، درخواست بررسی صورتحساب، درخواست تسویه حساب، محاسبه صورتحساب براساس خود اظهاری، سوابق پرداخت مشترک، سوابق مصرف، صورتحساب مشترک بدون مراجعه حضوری و از طریق اپلیکیشن خدمات برق ایران یا سایت شرکت به نشانی www. Nked.co.irقابل انجام و پیگیری است.​ 
مهدوی نیا ادامه داد: مشتركین جديد مي توانند ازاین پس کلیه درخواست های خودرا از طریق اپلیکیشن خدمات برق ایران که تحت عنوان «برق من» قابل دانلود از کافه بازار می باشد ، ثبت و كد رهگيري دريافت كنند . مشتركین با اين كد رهگيري مي توانند در بخش پيامها، تقاضاهای خود را پيگيري نمايند و همكاران ما مكلف و موظف به پيگيري و پاسخگويي هستند.
وي يادآور شد: به محض ثبت هر درخواست يا خدمت، يك كد رهگيري به مشترك يا متقاضي داده مي شود كه با اين كد رهگيري مشترك مي تواند به صورت مرتب از آخرين مراحل انجام كارها مطلع شود. همچنين در هرمرحله، مشتركان از طريق پيامك نيز در جريان انجام كار قرار خواهند گرفت.
سرپرست شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان ازکلیه مشترکین خواست كه به ويژه در شرايط كنوني و درگيري جامعه با بيماري كرونا، برای جلوگیری از شیوع بیماری و کمک به مدافعان سلامت با نصب اپلیکیشن خدمات برق ایران(برق من) در گوشي هاي همراه خود ، خدمات مورد نياز  را دريافت و از مراجعه حضوري بپرهيزند.