تعداد بازدید: 107
نسخه قابل چاپ ارسال برای دوستان ثبت نظر
شرح خبر
جلسه آموزش ميز خدمت الكترونيك برق با حضور مسئولين دفاتر پيشخوان دولت

در راستاي عدم مراجعه مردم براي دريافت خدمات انشعاب برق و دريافت خدمت از طريق سايت اينترنتي و اپليكيشن برق من در شركت توزيع نيروي برق شمال استان كرمان
برگزاري جلسه آموزش ميز خدمت الكترونيك برق با حضور مسئولين دفاتر پيشخوان دولت

جلسه معرفي و آشنايي با ميز خدمت الكترونيك برق  با حضورمسئولين دفاتر پيشخوان دولت  و كارشناسان مشتركين ، ميز خدمت و اتوماسيون اداري شركت توزيع نيروي برق شمال استان كرمان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومي شركت توزيع نيروي برق شمال استان كرمان ؛ جلسه معرفي و آشنايي با ميز خدمت الكترونيك با حضور مسئولين دفاتر پيشخوان دولت كرمان  كارشناسان مشتركين ، ميز خدمت و اتوماسيون اداري شركت ، در سالن اجتماعات شهيد بافنده با رعايت پروتكل هاي بهداشتي و فاصله گذاري اجتماعي انجام شد.
در اين جلسه فردين حسين زاده ، مدير دفتر فن آوري اطلاعات ، با تاكيد بر اهميت تكريم ارباب رجوع و سياست هاي صنعت برق  در مورد تسهيل در خدمات رساني به مشتركين ، از آماده سازي بسترهاي لازم اطلاعات و فناوري، طراحي ميز خدمت  در سايت شركت  و توسعه آن در آينده نزديك ، مزاياي راه اندازي و استفاده از ميز خدمت الكترونيك سخن گفت.
وي هدف از ايجاد ميز خدمت الكترونيك در شركت توزيع نيروي برق شمال استان را تكريم ارباب رجوع و رعايت حقوق شهروندي دانست و گفت: مردم با مراجعه به «ميز خدمت الكترونيك» در كمترين زمان ممكن با ارائه مدارك و مستندات و دريافت كد رهگيري مي توانند درخواست و تقاضاي خود را از مكانيزم تعريف شده و با سهولت پيگيري نمايند.
 حسين زاده  با تاكيد بر اهميت صيانت از حقوق شهروندي و تكريم ارباب رجوع  بر توسعه و گسترش ميز خدمت الكترونيك به منظور ارائه خدمات شايسته به مشتركين برق شمال استان تاكيد كرد.
گفتني است كه در اين جلسه سامانه ميز خدمت الكترونيك از آموزش هاي مربوط به ورود به سامانه و فعاليت در آن با ارسال درخواست بصورت آزمايشي توسط كارشناسان دفتر فن آوري اطلاعات انجام شد.